Heijasteen asiakkaita yhdistää avarakatseisuus ja luottamus ihmisiin, itsetuntemuksen ja yhdessä ajattelun voimaan. Mitä paremmin ymmärrämme itseämme ja toisiamme, sen paremmin jokainen kykenee antamaan työssä parastaan.
Pitkät asiakassuhteet ja palaavat asiakkaat kertovat tyytyväisyydestä Heijasteen, Päivi Saarelan valmennusten ja työnohjauksien tuloksiin. Heijaste palvelee ilolla asiakkaitaan suuryrityksistä julkisorganisaatioihin ja ketteriin pk-yrityksiin.
Asiakkaina mm.
- Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma
- HRM Partners Oy
- Labquality Oy
- Microsoft
- Otaverkko Oy
- Pelastakaa Lapset ry
- Paperiliitto
- Silvadata Oy
- Suomen elokuvasäätiö, SES
- Suomen osuuskauppojen keskuskunta, SOK
- Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnia
- Espoon sosiaali- ja terveyspalvelujen työpaikkoja
- Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus, ELY
- Keusote, Keski-Uudenmaan sosiaali- ja terveyspalvelut
- Kirkkonummen kunta
- Loviisan kaupunki
- Siun sote, Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä
- Suomen ympäristökeskus, SYKE
- Yleisradio, YLE
HRM Partnersin sopimusvalmentajana (uraohjaus, outplacement, uudelleensijoittuminen) Päivi Saarela on valmentanut monilla tunnetuilla asiakkailla yksilöitä ja ryhmiä.
”Samaan aikaan töissä sain lottovoiton: sain vuodeksi oman coachin. Päivistä tuli minulle tosi tärkeä mentori. Kerran hän kirjoitti isolle paperille: EI. ”Mitäs mä tällä?” kysyin. ”Kun joku tulee kysymään, voisiko tiimisi ottaa vielä lisää projekteja, katsot paperia ja sanot: ”Valitettavasti..” Päivin ansioista opin sanomaan ei myös itselleni. ...
Sinulle Päivi haluaisin sanoa, että tapasi olla työnohjaajan roolissa on hieno. Heittäydyt roolin koko persoonallasi ja erinomaiset vuorovaikutustaitosi auttoivat minua heittäytymään rohkeasti vaikeisiinkin asioihin. Kanssasi oli vaivatonta löytää luottamuksellinen ja turvallinen keskusteluyhteys. Olet sinnikäs kysyjä ja ajatusten herättelijä. Et anna otteen herpaantua hetkeksikään, vaan haastat joka hetki tekemään ajatustyötä ja kannattelet tilaisuutta viimeistä minuuttia myöten. Toimit kaiken aikaa hienosti peilinä ajatuksilleni, et lähtenyt johdattelemaan, et ratkomaan asioita. Pistit minut töihin, työstämään omia ajatuksiani, hieno juttu. Tapaamisten alussa pitämäsi orientoitumishetket olivat hyviä ja tarpeellisia, pidä niistä kiinni.”
Kiitos ryhmänvetäjien tiimi, tässä tulee kiitos-riimi.
Oli rakentavaa yhdes´ oloa, ei ikävää, ei mitään noloa.
Kiitos innostuksen kipinästä, paljon ammensimme kaikki tästä.
Nyt meillä sitten opit muhii päässä, yritämme muistaa joka säässä.
Tämä ryhmä oli tosi ilon aihe, nyt jatkuu toteutuksen vaihe.
Hyvää joulua ja uutta vuotta, ei tätä järjestetty suotta.
Kohtaamistaitojen ja realistisen myönteisyyden kasvattaminen on missioni. Omien ajattelu- ja toimintamallien tunnistaminen on avain kehittymiseen. Voimme muuttaa vain itseämme. Jos jokin ei toimi, tee jotain toisin. Itsen peilaaminen valmennuksessa vauhdittaa kehittymistä.
Monipuolinen kokemukseni yrittäjänä ja palkkatyössä mm. johtoryhmissä ja luottamushenkilönä antavat näkökulmia ja konkretiaa valmennuksiini.